لطفا صبر کنید

نوستراداموس و اخرالزمان
 
مذهبی
وبلاگی کاملا مذهبی
 

 


نوستراداموس،* «پیشگوی» یهودی- فرانسوی صده شانزدهم میلادی، نامدارترین «پیشگوی» دوران معاصر است ولی این بدان معنا نیست که او واقعاً پیشگو یا پیشگویی بزرگ بود. محققان، برخلاف تبلیغات عامیانه و هالیوودی که از نوستراداموس قصه‌ها و فیلم‌ها ساخته‌اند، نوستراداموس را بیش‌تر به عنوان شیادی می‌شناسند که حتی در زمان حیاتش پیشگویی‌هایش تحقق نمی‌یافت. رونالد سایر، Ronald C. Sawyer استاد دانشگاه ویسکانسین، می ‏نویسد:


 


ترجمه ‏های نادرست و تأویل‏ های خیال پردازانه هواداران مشتاق سبب شده مردم ساده‏ لوح باور کنند که پیشگویی ‏ها برخی از حوادث چهار صده پسین را از قبل بیان کرده است. ولی درواقع، این پیشگویی‏ ها به فضای تاریخی صده شانزدهم و آرزوهای کشورگشایانه پادشاه فرانسه و امپراتور آلمان تعلق دارد. هرچند این پیشگویی‏ ها غالباً نادرست از آب درآمده، لیکن شهرت نوستراداموس به ‏عنوان بزرگترین پیشگوی رنسانس بی ‏تزلزل مانده است.» (Americana, 1985, vol. 20, p. 484)


 



کتاب نوستراداموس مشتمل بر صدها فقره پیشگویی به زبان فرانسه گنگ و مبهم است و قابل تفسیر و تأویل‏ های متفاوت و حتی متعارض. او در این کتاب به پیشگویی حوادث از نیمه صده شانزدهم تا «پایان جهان» پرداخته که به ‏زعم او در سال 3797 میلادی رخ خواهد داد. مطالب کتاب «چنان ماهرانه در لفاف ابهام پیچیده شده بود که هر سطر آن می‏ توانست تقریباً بر هر واقعه ‏ای از تاریخ آینده انطباق یابد.» (ویل دورانت، تاریخ تمدن، ترجمه فریدون بدره‏ ای و دیگران، تهران: سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی، 1368، ج 6، ص 1014)


 



مبلغان نوستراداموس مدعی‏ اند که او اعدام چارلز اوّل، پادشاه انگلیس، و لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه، آتش‏ سوزی سال 1666 لندن، ظهور و سقوط ناپلئون اوّل، ظهور هیتلر و بسیاری از حوادث دیگر را پیش‏ بینی کرده است. این در حالی است که نوستراداموس از پیشگویی نزدیک‏ ترین حوادث زمانش عاجز بود. به‏ نوشته ویل دورانت، «نوستراداموس برای شارل نهم عمری نود ساله پیشگویی کرد که ده سال بعد در 24 سالگی زندگی را بدرود گفت.» (همان مأخذ، ص 1013)



 

 

شهرت عجیب نوستراداموس تصادفی نیست. در طول چهار صده پس از مرگ نوستراداموس کسانی وظیفه تعبیر و تفسیر پیشگویی‏ های او را به‏ دست داشته‏ اند، در هر مقطع مهم تاریخی نام و یاد او را زنده کرده‏ اند و سخنان مبهم وی را پیشگویی ‏هایی تحقق ‏یافته جلوه ‏گر ساخته‏ اند. به عبارت دیگر، «پیشگویی‌های نوستراداموس» به ابزاری بدل شده که کانون‌های زرسالار یهودی طرح‌ها و نقشه‌ها و گاه هیاهوهای تبلیغی خود را در غالب آن عرضه می‌کنند. به‌کارگیری «پیشگویی‌های نوستراداموس» برای بیان اهداف و آرزوهای این کانون‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران دلیلی روشن بر صحت این مدعاست.


در سال 1981، حدود سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اورسن ولز Orson Welles و کمپانی برادران وارنر فیلمی 84 دقیقه‌ای درباره «پیشگویی‌های نوستراداموس» عرضه کردند که در ایران نیز به وسعت توزیع شد. در این فیلم، نوستراداموس در مقام پیشگویی بزرگ جلوه‌گر می‌شود. طبق این پیشگویی‌ها ایران و جهان اسلام با کشورهای کمونیستی متحد خواهند شد و در سال 1999 میلادی ایالات متحده آمریکا را آماج حمله اتمی قرار خواهند داد. (بنگرید به مقاله «ویکی‌پدیا» درباره فیلم اورسن ولز [1] و نیز به این یادداشت درباره پیشگویی‌های نوستراداموس و اورسن ولز در فیلم فوق [2])

اورسن ولز (1915- 1985) [3] کارگردان و بازیگر سرشناس سینمای صده بیستم غرب است که پیوندهای عمیق او با کانون‌های صهیونیستی پوشیده نیست؛ و می‌دانیم که این تعلق موروثی بود. به‌گفته اورسن ولز، مادر بزرگ او در مراسم تدفین پسرش (پدر اورسن ولز) مناسک شیطان پرستان را انجام می‌داد. (فرانک برادی، زندگینامه اورسن ولز، نیویورک، 1989، ص 14) [4] و نیز می‌دانیم که اورسن ولز از جوانی به جادوگری علاقه فراوان داشت و یکی از اوّلین فیلم‌هایی که در آن بازی کرد (جادوی سیاه، 1949) [5] درباره زندگی ژزف بالسامو (کنت کاگلیوسترو)، جادوگر و فراماسون و شیاد نامدار یهودی صده هیجدهم، [6] است. درباره ژزف بالسامو و نقش مرموز و مهم تاریخی او در کتاب زرسالاران (ج 4، صص 475- 479) به تفصیل سخن گفته‎ام. در تعلق کمپانی برادران وارنر به کانون‌های زرسالار یهودی- صهیونیستی نیز تردید نیست. هدف از فیلم اورسن ولز این بود: القاء خطر «تهدید اتمی» به افکار عمومی آمریکا و فراهم کردن زمینه روانی برای گسترش صنایع تسلیحاتی از یکسو، و ترویج نفرت از اسلام و انقلاب اسلامی ایران از سوی دیگر


 



این‌گونه «پیشگویی‌های نوستراداموس» را باید جدّی گرفت. کانون‌هایی که این افسانه‌ها و توهمات را می‌پراکنند در پی تحقق چنین نقشه‌هایی هستند و «نوستراداموس»، چنان‌که تجربه نشان داده، از ابزارهای مهم بسترسازی ایشان است. به عبارت دیگر، در این‌گونه تفسیرها از پیشگویی‌های نوستراداموس می‌توان اهداف و برنامه‌ها و آرزوهای کانون‌های صهیونیستی را شناخت و در برابر آن هشیار شد.

یکی از موارد مهم و قابل تأمّل در تأویل‌های ضد انقلاب اسلامی از پیشگویی‌های نوستراداموس را در مقدمه چاپ‌های جدید کتاب سرژ هوتن [8] می‌بینیم.



این کتاب، که چاپ اوّل آن به سال 1967 م. تعلق دارد، در سال 1376 ش. به فارسی ترجمه و منتشر شده است. در چاپ‌های اخیر این کتاب نه تنها از ظهورانقلاب اسلامی و فرار محمدرضا پهلوی به مصر سخن رفته، بلکه تباهی جمهوری اسلامی ایران در اثر «فساد مالی و اداری» نیز پیش ‏بینی شده. هوتن می‌نویسد: نوستراداموس «وقتی با جنبش اخیر نهضت طرفدار اسلام مواجه شده است با آن به شیوه مخصوص خود برخورد کرده است. افرادی که نه تنها در رؤیای بازگشت اسلام ناب محمدی هستند بلکه به جنگ مقدس غول‌آسایی می‌اندیشند که باعث گرایش تمام جهانیان به دین اسلام باشد.» (سرژ هوتن، پیشگویی‏ های نستراداموس، ترجمه شهلا المعی، تهران: انتشارات بدیهه، 1376،ص 117)


 



هوتن مدعی است که نوستراداموس فرجام جمهوری اسلامی را نیز، «تباهی در اثر اختلاس» (فساد مالی)، پیش‌بینی کرده. ادعای هوتن این فقره از پیشگویی‌های نوستراداموس است در کتاب صده‌ها (صده دوّم، بند 36):

«اسنادی از پیغمبر بزرگ [محمد (ص)] ربوده خواهد شد

به دست دیکتاتوری خواهد افتاد

پادشاه را فریب داده و اداره امور را به دست خواهد گرفت

اما اختلاس‌ها به زودی او را تباه خواهد کرد.» (ترجمه فارسی، ص 118)

هوتن خودسرانه این پادشاه را محمدرضا پهلوی و «دیکتاتور» را ایت الله خمینی  تأویل کرده. ترجمه فارسی «تباهی در اثر اختلاس»، که مفسرین نوستراداموس برای ایران اسلامی پیش‌بینی می‌کنند، دقیق نیست. ترجمه درست «تباهی در اثر فساد مالی و اداری» است. اصل نوشته نوستراداموس در چاپ اول کتابش (1555 میلادی) این است
ترجمه انگلیسی:


they shall come into the hands of the tyrant:
his enterprises shall be to deceive his king,
but his graft shall very soon trouble him. [9]

یا:


they will come to fall into the hands of the tyrant:
His enterprises will be to deceive his King,
but his extortions will very soon trouble him. [10]


 



چنان‌که محققین می‌گویند، این فقره پیشگویی نیست؛ بلکه اشاره به حوادثی است که در سال 1500، کمی پیش از تولد نوستراداموس، میان دوک میلان و شارل هشتم (پادشاه فرانسه) گذشت. (بنگرید به تعلیقات بر ترجمه جدید انگلیسی کتاب نوستراداموس در این آدرس [11]) نوشته نوستراداموس نیز صریح است: اشاره به یک درباری خودکامه است که پادشاه خویش را فریب می‌دهد و خود در اثر فساد مالی شخصی به انحطاط کشیده می‌شود.

این تفسیر دلبخواه از نوشته نوستراداموس بیانگر برنامه‌ای است که «مفسران نوستراداموس»، همانان که رسالت تأویل و تحقق پیشگویی‌های او را به عهده داشته‌اند، از سال‌ها پیش برای ایران اسلامی طراحی کرده‌اند: تباهی و سقوط در اثر اشاعه فساد مالی و انحطاط دیوان‌سالاری. از این منظر، نباید گسترش دهشتناک فساد مالی در دیوان‌سالاری ایران را فقط به دلیل سوء سیاست‌ها و سوء مدیریت‌ها دانست. این درست است که فساد دیوانی در هر جامعه امری طبیعی است ولی این «فساد طبیعی» دارای ابعاد و حدود و ثغور معین است، بیش از آن را نمی‌توان «طبیعی» شمرد. و زمانی که این فساد به «فساد سازمان‌یافته» بدل می‌شود و در پایه پیدایش کانون‌های مافیایی منسجم و مقتدر جای می‌گیرد دیگر نمی‌توان در قبال آن ساکت و بی‌تفاوت ماند. به یقین، برنامه‌ریزی کانون‌های معاند انقلاب و ایران اسلامی در پیدایش یا حداقل در گسترش وسیع این فساد دیوان‌سالاری نقش داشته است. این کانون‌ها همانان‌اند که سال‌ها پیش، از زبان نوستراداموس، فرجام ایران اسلامی را «پیش‌بینی» کرده و سرمایه‌گذاری و تلاش برای تحقق این «پیش‌بینی» را آغاز نمودند.

————————————————-

* میشل نوتردامی (1503- 1566 م.)، که با نام لاتین «نوستراداموس» شهرت یافته، به یک خانواده یهودی ساکن پرونس تعلق داشت که پس از الحاق این منطقه به فرانسه (1481) مسیحی کاتولیک شدند. خانواده ‏های پدری و مادری نوستراداموس پیمانکاران حکومت محلی بودند و به گردآوری مالیات از روستاییان اشتغال داشتند. نوستراداموس، چون بسیاری از یهودیان پرونس، کار خود را به‏ عنوان طبیب آغاز کرد و در آغاز شهرتی نداشت. در سال‏ های 1538- 1547 به ایتالیا رفت و به کابالیست‏ های یهودی ساکن این سرزمین ملحق شد. پس از بازگشت به فرانسه، مروج کابالا و جادوگری و غیب گویی شد و از سال 1550 نگارش پیشگویی ‏های خود را آغاز کرد. در این دوران به شهرت رسید. در سال 1555 کتاب پیشگویی‏ های نوستراداموس در لیون چاپ شد و برایش شهرت فراوان به ارمغان آورد. اشتهار نوستراداموس، که با تلاش شبکه یهودیان مخفی فرانسه و اروپا به دست آمد، توجه کاترین مدیچی، ملکه فرانسه از خاندان زرسالار مدیچی ایتالیا، را به او جلب کرد و ملکه و پسرش، شارل نهم، وی را در سمت پزشک و مشاور و منجم خود گماردند. کاترین مدیچی به‏ شدت مجذوب علوم خفیه و جادو بود و منجمان و غیبگویان فراوان در دربارش حضور داشتند. پسران او نیز چنین بودند: هنری سوم، که از او به‏ عنوان «ناشایست ‏ترین پادشاه فرانسه» یاد می‏ کنند، «عاشق جادوگری و رمالی و هر نوع علوم غریبه بود. گاه مدت‏ ها در برج پاریس در ونسان به خلوت می ‏رفت و مردم افسانه ‏های وحشتناکی درباره جادوگری‏ های او می ‏گفتند. پس از مرگش پوست دباغی‏ شده یک کودک و آلات و ابزار کفرآمیز نقره‏ ای از برج او به ‏دست آمد که دشمنانش فوراً آن ها را در کتابچه ‏ای چاپ و منتشر کردند.» (ایرج گلسرخی، تاریخ جادوگری، تهران: نشر علم، 1377، ص 501)


 



در اوایل صده هفدهم، کتاب نوستراداموس، که به‏ صده‏ ها Centuries شهرت دارد، به زبان‏ های مختلف اروپایی ترجمه شد و وی را به مقام نامدارترین پیشگوی صده ‏های اخیر ارتقاء داد. جدیدترین ترجمه انگلیسی کتاب فوق در این آدرس اینترنتی قابل دستیابی است. [1] برای مشاهده نسخ چاپی قدیمی بنگرید به این آدرس: [2]

کتاب تاریخ جادوگری ترجمه ‏ای است، بدون ذکر نام نویسنده، از کتاب معروف دکتر سلیگمان:


 




کورت سلیگمان (1900-1962)،[3] که او نیز یهودی است، به‏ عنوان نقاش سوررئالیست و مروج جادوگری شهرت فراوان دارد.
Serge Hutin, Les Propheties de Nostradamus, Paris: Club Geant Historique, 1967. The letters of the great Prophet shall be seized: The letters of the great Prophet will be seized, Kurt Seligmann, The Mirror of Magic, New York: Pantheon, 1948.


 

 

   

 

آتش‏سوزى بزرگ لندن در سال 1666م. اعدام چارلز اول، روى كارآمدن حكومت مذهبى كرامول در انگلستان، وقوع انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه، رویارویى استالین و تروتسكى پس از مرگ لنین، اضمحلال رژیم شوروى، اعدام لویى شانزدهم و مارى آنتوانت، به قدرت رسیدن ناپلئون و انتخاب لقب امپراتور توسط وى، به قدرت رسیدن هیتلر و رژیم نازى، به قدرت رسیدن موسولینى در ایتالیا و ژنرال فرانكو در اسپانیا، ترور كندى، سقوط شاه ایران و وقوع انقلاب اسلامى در ایران، رهبرى آیت الله خمینى از فرانسه - او دقیقاً عنوان مى‏كند كه رهبر ایران از فرانسه باعث سقوط شاه ایران مى‏شود - ، وقوع حادثه یازدهم سپتامبر و آتشى كه در برجهاى دوقلوى شهر جدید (نیویورك) ایجاد مى‏شود و بسیارى از حوادث تاریخى دیگر از سالهاى 1555 میلادى به بعد كه حدوداً 450 سال را دربر مى‏گیرد.(البته تعجبی نداره اگه بفهمیم قسمتی ازاین پیشگویی هادستکاری شده باشه توسط افرادیاکشورهای زینفع)

 

 جالب‏ترین نكته در مورد پیشگوئیهاى نوسترآداموس آن است كه وى به ندرت نام كشورى را به صراحت و آشكارا ذكر مى‏كند، حال آنكه در مورد ایران (Parsia) به صراحت عنوان مى‏كند كه ایران، جهان را تسخیر خواهد كرد. ایران از طریق آناتولى، فرانسه و ایتالیا را فتح خواهد كرد و بالاخره ایران باعث وقوع جنگ جهانى سوم خواهد شد.!!

    

 

در لزوم برقراری دوباره سرزمین مادری یهوددرخاورمیانه سلسله بحث های نشانه های ظهور مسیح، در این بخش به دومین نشانه ی ظهور می  پردازم. در این مطلب ملاحظه خواهیم نمود که برپایی رژیم صهیونیستی در فلسطین یکی از نشانه ها ظهور مسیح است و یهودیان و مسیحیان انجیلی خود را ملزم به بازپس گیری بیت المقدس از دیگران می دانند تا بدان واسطه میسح دوباره بازگشته و ملکوت خداوند را در زمین تأسیس کند.

      

 

برسی پیشگویی های نوستر آداموس درباره جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران : شاهزاده عرب، مریخ، خورشید، ناهید، شیر، حکومت کلیسا را از طریق دریا از پاى درخواهد آورد، از جانب ایران پرشیا بیش از یک میلیون پرهیزگار به بیزانس ومصر، به سوى شمال هجوم خواهند آورد (1)


 

ازکشور عربى خوشبخت در منطقه غنى وثروتمند اعراب شخصى قدرتمند ومسلط بر شریعت حضرت محمد(ص) زاده خواهد شد، اسپانیا را به درد سر انداخته وبرگرانادا

 

غرناطه مستولى مى شود . از طریق دریا بر مردم نیکوزیا ظفر خواهد یافت. (2)

 

مرد مشرقى از محل استقرار خویش خارج خواهد شد، براى دیدار فرانسه ازکوه آپونین خواهد گذشت، از فراز آسمان، از برف ها، دریاها وکوه هاگذر خواهد کرد و همگان را با عصایش مضروب خواهد کرد ....... (3)

 

ادبیات رمزآلود، واژه اى است که به بهترین نحو مى تواند عمق معانى شعرواره هاى نوسترآداموس را بیان کند چرا که طبق نظر اغلب مفسران معروف نوستر آداموس یعنى اریکاچیتهام، گى بوحک رژان شارل, دو فن برون، حداقل وقایع ذیل را مى توان بدون هیچ شک وتردیدى از میان شعرواره هاى رمزآلود نوسترآ دا موس برشمرد:

 

آتش سوزى بزرگ لندن در سال1666 م اعدام چارلز اول، روى کار آمدن حکومت مذهبى کرامول در انگلستان، وقوع انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه، رویارویى استالین وتروتسکى پس از مرگ لنین، اضمحلال رژیم شوروى، اعدام لویى شانزدهم و مارى آنتَوانت، به قدرت رسیدن ناپلئون وانتخاب لقب امپراتور توسط وى، به قدرت رسیدن هیتلر ورژیم نازى، به قدرت رسیدن موسولینى در ایتالیا و ژنرال فرانکو در اسپانیا، ترورکندى، سقوط شاه ایران و وقوع انقلاب اسلامى در ایران، رهبرى امام خمینى (ره)از فرانسه- او دقیقاً عنوان مى کند که رهبر ایران از فرانسه باعث سقوط شاه ایران مى شود- وقوع حادثه یازدهم سپتامبر و آتشى که در برج هاى دوقلوى شهر جدیدنیویورک ایجاد مى شود و بسیارى از حوادث تاریخى دیگر از سال هاى 1555 میلادى به بعدکه حدود450 سال را در بر مى گیرد.

 

دو محاصره، درگرمایی سوزان، انجام مى گیرد. آن مرد، ازفشار تشنگى، به خاطر دوفنجان مملواز آب، کشته مى شود.

 

دژ نظامى، مملو مى شود، ویک آرمانگراى کهنسال ایت الله خمینى ،نشانه هاى نیرا سرزمین ایران، را به اهالى ژنو سازمان ملل متحد نشان خواهد داد. (4)

 

رهبر پاریس ، اسپانیاى بزرگ را اشغال مى کند، کشتى هاى جنگى در برابر مسلمانان محمدى ها که از پارتیا ناحیه اى درا یران و مدیا ناحیه اى درایران برخاسته اند، مى ایستند آن مرد، سیکلادا روپا را تاراج مى کند، وآنگاه انتظارى بزرگ در بندر یونان حکلم فرما مى شود.

 

در مجموع نوستر آداموس به این موضوع به صراحت اشاره مى کند که ایران پارت، نیرا، پرشیا، مدیا با کمک مسلمانان سراسر جهان، از جمله کشورهاى عربى و مخصوصاً سوریه، عربستان سعودى ولیبى حکومت مقتدرى را تشکیل مى دهند وپس از جنگى مذهبى که هسته

 

آن از لبنان شروع مى شود و عمدتا بر علیه اسرائیل است، جهان را به تسخیر خود در مى آورند وسپس جنگى جهانى و عظیم رخ خواهد داد وجهان نابود خواهد شد(5)

 

در هنگامه دمیدن خورشید، آتش بزرگ، دیده خواهد شد صدا و روشناى، درامتداد شمال، ادامه خواهد یافت. در میانه کره خاک، مرگ وآواى مرگ، کشیده خواهد شد مرگ از درون سلاح ما، آتش وخشگسالى آنان را به انتظارخواهند نشاند.

 

درخاتمه، ا ین سرزمین به واسطه جنگ جهانى سوم نابود ونامسکون خواهد شد. (6)

 

سرزمین مسکونى، از سکنه خالى خواهد شد براى به دست آوردن سرزمین ها، جدال واختلاف شدیدى در مى گیرد , قلمروما به مردانى سپرده خواهد شد که از غرور و سربلندى تهى خواهند بود. سپس، براى برادران بزرگ، نفاق و مرگ پیش خواهد آمد.

 

وچنین برمى آید که ایران، جهان را ابتدا از طریق حمله به ترکیه و مقدونیه به تصرف خود درخواهد آورد:

 

شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، دیده خواهد شد. در مرکز رن، جنگ و خشگ سالى

 

به بار مى آید، کمک خیلى دیر مى رسد . پرشیا ایران حمله آورده وماگدونیا و در جاى دیگر مى گوید: مقدونیه را به محاصره درمى آورد (7)

 

تواى فرانسه اگر ازآب هاى لیگوریاگذرکنى خود را، درمیانه دریا و جزا یر در محاصره خوا هى یافت . و پیروان محمد(ص)، در برابرتو خواهند ایستاد. و همچنین تواى دریاى آدریاتیک استخوان خزان واسبان را خواهى جوید. (8)

 

وباز مى گوید: آن مرد، با سلاح ها وآتش درختان، در نزدیکی دریاى سیاه از پرشیا برای تسخیرترابوزان خواهد آمد.

 

فاروس و میتیلن به لرزه درخواهد آمد خورشید، دریاى آدریاتیک راکه مملو ازاجساد اعراب است روشن خوا هدکرد(9)

 

و سپس نوستر آداموس، عواقب جنگ اتمى و نابودى تدریجى جهان به واسطه جنگ جهانى سوم را شرح می دهد:

 

کسوفى در پیش خواهد بود که از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح واز آن زمان تا به امروز مرکزرخ نداده است وجهان چنین ظلمتى به خود ندیده است... (10)

 

که در این مورد آیات مربوط به قیامت در سوره قیامت به ذهن انسان تداعى مى شود:

 

فاذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس والقمر یقول الانسان یومئذ این المفر. هنگامى که بینایى خیره مى گردد، و ماه فرو مى رود، و خورشید و ماه گرد هم آیند، آن روز انسان مى گوید: به کجا فرارکنم

 

مرد والامقامى از تبار عرب به زودى پیش خواهد تاخت. از سوى اهالى بیزانس به او خیانت خواهد شد. ازشهرقدیمى رودس به پیشوازاو خواهند آمد، از جانب هانگرى مجارستان متحمل آزار بسیارخواهد شد . (11)

 

در حوالى دریاى آدریاتیک براثرتوفانى عظیم، کشتی غرق مى شود وزمین به لرزه درآید وبه سوى آسمان پرتاب مى شود ودوباره فرومى افتد در مصرجنبش پیروان محمد(ص) افزایش مى یابد و پیکى به آن سوى مرزها، فرستاده مى شود تا خبررا اعلان کند.

 

... شهرهاآلوده وکثیف گشته، باعث اعتراض وشرمسارى زیادى خواهد شد، وتاریکی وجهل فقط با درخشش نورازبین مى رود وبا تغییراتى حکومت جهل وظلمت پا یان خواهد یافت... رهبرى اصلى مشرق زمین با شورش هاى زیادى روبرو خواهد شد، که اکثرا از طرف شمالى ها و غربی ها مغلوب شده است، که عده اى کشته و برخى مورد آزار قراگرفته اند و بقیه در حال گریزند و فرزندانشان که از زنان متعددى هستند، زندانى شده اند(12)


 

م. پ. ادوارد درکتاب خود در باب پیشگویى هاى نوسترآداموس نقل مى کند که سانتورى هشتم، قطعه مربوط به وقوع جنگ جهانى سوم است:

 

... جنگ و خونریزى براى مرتبه سوم حتمى است آتش به حدى است که دریاها به جوش مىآید واز دولت ما فقط دو دولت واز جهان فقط نیمى باقى مى ماند ...(13)

 

شاهزاده لیبیاى که نماینده حکومت ایران است در غرب به قدرت خواهد رسید، یک فرانسوى ازاعراب به شدت مکدرخواهد شد، دانشمند ادیب، ادبا خود را با اوضاع وفق خواهند داد، زبان عرب برفرانسه پیش مى گیرد ... (14)

 

در نزدیکی سوربن جهت حمله به مجارستان، قهرمانى ازاهالى برودها سیاه پوستان به آنان هشدار خواهد داد. رهبر بیزانس، سالون ازاسلاوینا، آنان را به شریعت محمد(ص) درخواهد آورد. همچنین نوستر آداموس چنین مى سراید که:

 

امپراتورى مقدس به آلمان خواهد آمد پیروان اسماعیل جایگاه بى مانع خواهند یافت. آدم هاى نادان همچنان خواستارکارمانى شریعت کهنه هستند. تمامى حمایت کنندگان محمد سراسر گیتى را خواهند پوشاند ... (15)

 

بنابراین، نوسترآداموس دراغلب سانتو رى ها از جمله سانتورى نسبت به فتح جهان به وسیله شریعت حضرت محمد(ص) به غرب وتمدن غربى هشدار مى دهد وبه جهانیان اعلام

 

مى کند که روزى مسلمانان به رهبرى ایران وتمدن ایرانى بر جهان مسلط خواهند شد که این بى شک در پیوند باگسترش و جهانى شدن انقلاب اسلاْمى ایران است(16)

         

 

 این هم پیشگویی شعرگونه نوسترآداموس

 

دژ نظامى، مملو مى‏شود،
و یک آرمانگراى کهنسال

 

نشانه‏هاى نیرا (سرزمین ایران) را
به اهالى ژنو [سازمان ملل متحد]
نشان خواهد داد.6
رهبر پاریس،
اسپانیاى بزرگ را اشغال مى‏کند،
کشتیهاى جنگى
در برابر مسلمانان [محمدى‏ها] که از پارتیا [ناحیه‏اى در ایران] و مدیا [ناحیه‏اى در ایران] برخاسته‏اند، مى‏ایستند. آن مرد، سیکلاد [اروپا] را تاراج مى‏کند، و آنگاه انتظارى بزرگ در بندر یونان حکمفرما مى‏شود.
در مجموع نوسترآداموس به این موضوع به صراحت اشاره مى‏کند که ایران (پارت، نیرا، پرشیا، مدیا) با کمک مسلمانان سراسر جهان، از جمله کشورهاى عربى و مخصوصاً سوریه، عربستان سعودى و لیبى حکومت مقتدرى را تشکیل مى‏دهند و پس از جنگى مذهبى که هسته آن از لبنان شروع مى‏شود و عمدتاً بر علیه اسرائیل است، جهان را به تسخیر خود درمى‏آورند و سپس جنگى جهانى و عظیم رخ خواهد داد و جهان نابود خواهد شد.7
در هنگامه دمیدن خورشید،
آتش بزرگ، دیده خواهد شد؛
صدا و روشنایى،
در امتداد شمال، ادامه خواهد یافت.
در میانه کره خاک،
مرگ و آواى مرگ، شنیده خواهد شد؛
مرگ از درون سلاحها،
آتش و خشکسالى
آنان را به انتظار خواهند نشاند.
در خاتمه، این سرزمین به واسطه جنگ جهانى سوم نابود و نامسکون خواهد شد.8
سرزمین مسکونى،
از سکنه خالى خواهد شد؛
براى به دست آوردن سرزمینها،
جدال و اختلاف شدیدى درمى‏گیرد؛
قلمروها به مردانى سپرده خواهد شد؛
که از غرور و سربلندى تهى خواهند بود.
سپس، براى برادران بزرگ،
نفاق و مرگ
پیش خواهد آمد.
و از چنین برمى‏آید که ایران، جهان را ابتدا از طریق حمله به ترکیه (و مقدونیه) به تصرف خود درخواهد آورد:
شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، دیده خواهد شد. در مرکز رن، جنگ و خشکسالى به بار مى‏آید، کمک خیلى دیر مى‏رسد. پرشیا (ایران) حمله آورده و ماگدونیا و در جاى دیگر مى‏گوید: (مقدونیه) را به محاصره درمى‏آورد.9
تو اى فرانسه!
اگر،
از آبهاى لیگوریا گذر کنى؛
خود را،
در میانه دریا و جزایر،
در محاصره خواهى یافت؛
و پیروان محمد،
در برابر تو خواهند ایستاد.
و همچنین
تو، اى دریاى آدریاتیک!
استخوان خران و اسبان را
خواهى جوید.10
و باز مى‏گوید:
آن مرد،
با سلاحها و آتش درخشان،
در نزدیکى دریاى سیاه،
از پرشیا براى تسخیر ترابوزان
خواهد آمد.
فاروس و میتیلن به لرزه در خواهد آمد؛
خورشید،
دریاى آدریاتیک را که مملو از اجساد اعراب است؛
روشن خواهد کرد.11
و سپس نوسترآداموس، عواقب جنگ اتمى و نابودى تدریجى جهان به واسطه جنگ جهانى سوم را شرح مى‏دهد:
کسوفى در پیش خواهد بود که از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح و از آن زمان تا به امروز هرگز رخ نداده است و جهان چنین ظلمتى به خود ندیده است...12
که در این مورد آیات مربوط به قیامت در سوره قیامت به ذهن انسان تداعى مى‏شود:
فإذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس و القمر یقول الإنسان یومئذ أین المفرّ.
هنگامى که بینایى خیره مى‏گردد، و ماه فرو مى‏رود، و خورشید و ماه گرد هم آیند، آن روز انسان مى‏گوید: به کجا فرار کنم؟
مرد والامقامى از تبار عرب به زودى پیش خواهد تاخت. از سوى اهالى بیزانس به او خیانت خواهد شد. از شهر قدیمى رودس به پیشواز او خواهند آمد، از جانب هانگرى [مجارستان] متحمل آزار بسیار خواهد شد.13
در حوالى دریاى آدریاتیک بر اثر توفانى عظیم، کشتى غرق مى‏شود و زمین به لرزه درآید و به سوى آسمان پرتاب مى‏شود و دوباره فرو مى‏افتد؛ در مصر جنبش پیروان محمد افزایش مى‏یابد و پیکى به (آن سوى مرزها) فرستاده مى‏شود تا خبر را اعلان کند.
... شهرها آلوده و کثیف گشته، باعث اعتراض و شرمسارى زیادى خواهد شد، و تاریکى و جهل فقط با درخشش نور از بین مى‏رود و با تغییراتى حکومت جهل و ظلمت پایان خواهد یافت...
رهبرى اصلى مشرق زمین با شورشهاى زیادى روبرو خواهد شد، که اکثراً از طرف شمالى‏ها و غربى‏هاى مغلوب شده است، که عده‏اى کشته و برخى مورد آزار قرار گرفته‏اند و بقیه در حال گریزند و فرزندانشان که از زنان متعددى هستند، زندانى شده‏اند.14
م.پ. ادوارد در کتاب خود در باب پیشگوئیهاى نوسترآداموس نقل مى‏کند که سانتورى هشتم، قطعه 6 مربوط به وقوع جنگ جهانى سوم است:
... جنگ و خونریزى براى مرتبه سوم حتمى است؛ آتش به حدى است که دریاها به جوش مى‏آید و از دولت‏ها فقط دو دولت و از جهان فقط نیمى باقى مى‏ماند...15
شاهزاده لیبیایى [که نماینده حکومت ایران است] در غرب به قدرت خواهد رسید، یک فرانسوى از اعراب به شدت مکدر خواهد شد، دانشمند ادیب [ادبا] خود را با اوضاع وفق خواهند داد، زبان عرب بر فرانسه پیشى مى‏گیرد...16
در نزدیکى سوربن جهت حمله به مجارستان
قهرمانى از اهالى برودها [سیاه‏پوستان] به آنان هشدار خواهد داد.
رهبر بیزانس، سالون از اسلاوینا،
آنان را به شریعت محمد[(ص)] در خواهد آورد.
همچنین نوسترآداموس در چنین مى‏سراید که:
امپراتورى مقدس به آلمان خواهد آمد؛
پیروان اسماعیل جایگاه بى‏مانع خواهند یافت.
آدمهاى نادان همچنان خواستار کارمانى [شریعت کهنه] هستند. تمامى حمایت کنندگان [محمدص] سراسر گیتى را خواهند پوشاند.17
بنابراین، نوسترآداموس در اغلب سانتورى‏ها از جمله سانتورى 5 نسبت به فتح جهان به وسیله شریعت حضرت محمد(ص) به غرب و تمدن غربى هشدار مى‏دهد و به جهانیان اعلام مى‏کند که روزى مسلمانان به رهبرى ایران و تمدن ایرانى بر جهان مسلط خواهند شد که این بى‏شک در پیوند با گسترش و جهانى شدن انقلاب اسلامى ایران است.

 

 

        

و از چنین برمى‏آید كه ایران، جهان را ابتدا از طریق حمله به تركیه (و مقدونیه) به تصرف خود درخواهد آورد:
شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، دیده خواهد شد. در مركز رن، جنگ و خشكسالى به بار مى‏آید، كمك خیلى دیر مى‏رسد. پرشیا (ایران) حمله آورده و ماگدونیا و در جاى دیگر مى‏گوید: (مقدونیه) را به محاصره درمى‏آورد.9

تو اى فرانسه!
اگر،
از آبهاى لیگوریا گذر كنى؛
خود را،
در میانه دریا و جزایر،
در محاصره خواهى یافت؛
و پیروان محمد،
در برابر تو خواهند ایستاد.
و همچنین
تو، اى دریاى آدریاتیك!
استخوان خران و اسبان را
خواهى جوید.10
و باز مى‏گوید:
آن مرد،
با سلاحها و آتش درخشان،
در نزدیكى دریاى سیاه،
از پرشیا براى تسخیر ترابوزان
خواهد آمد.
فاروس و میتیلن به لرزه در خواهد آمد؛
خورشید،
دریاى آدریاتیك را كه مملو از اجساد اعراب است؛
روشن خواهد كرد.11

و سپس نوسترآداموس، عواقب جنگ اتمى و نابودى تدریجى جهان به واسطه جنگ جهانى سوم را شرح مى‏دهد:
كسوفى در پیش خواهد بود كه از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح و از آن زمان تا به امروز هرگز رخ نداده است و جهان چنین ظلمتى به خود ندیده است...12

كه در این مورد آیات مربوط به قیامت در سوره قیامت به ذهن انسان تداعى مى‏شود:
فإذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس و القمر یقول الإنسان یومئذ أین المفرّ.

هنگامى كه بینایى خیره مى‏گردد، و ماه فرو مى‏رود، و خورشید و ماه گرد هم آیند، آن روز انسان مى‏گوید: به كجا فرار كنم؟

مرد والامقامى از تبار عرب به زودى پیش خواهد تاخت. از سوى اهالى بیزانس به او خیانت خواهد شد. از شهر قدیمى رودس به پیشواز او خواهند آمد، از جانب هانگرى [مجارستان] متحمل آزار بسیار خواهد شد.13

در حوالى دریاى آدریاتیك بر اثر توفانى عظیم، كشتى غرق مى‏شود و زمین به لرزه درآید و به سوى آسمان پرتاب مى‏شود و دوباره فرو مى‏افتد؛ در مصر جنبش پیروان محمد افزایش مى‏یابد و پیكى به (آن سوى مرزها) فرستاده مى‏شود تا خبر را اعلان كند.

... شهرها آلوده و كثیف گشته، باعث اعتراض و شرمسارى زیادى خواهد شد، و تاریكى و جهل فقط با درخشش نور از بین مى‏رود و با تغییراتى حكومت جهل و ظلمت پایان خواهد یافت...

رهبرى اصلى مشرق زمین با شورشهاى زیادى روبرو خواهد شد، كه اكثراً از طرف شمالى‏ها و غربى‏هاى مغلوب شده است، كه عده‏اى كشته و برخى مورد آزار قرار گرفته‏اند و بقیه در حال گریزند و فرزندانشان كه از زنان متعددى هستند، زندانى شده‏اند.14

م.پ. ادوارد در كتاب خود در باب پیشگوئیهاى نوسترآداموس نقل مى‏كند كه سانتورى هشتم، قطعه 6 مربوط به وقوع جنگ جهانى سوم است:

... جنگ و خونریزى براى مرتبه سوم حتمى است؛ آتش به حدى است كه دریاها به جوش مى‏آید و از دولت‏ها فقط دو دولت و از جهان فقط نیمى باقى مى‏ماند...15

شاهزاده لیبیایى [كه نماینده حكومت ایران است] در غرب به قدرت خواهد رسید، یك فرانسوى از اعراب به شدت مكدر خواهد شد، دانشمند ادیب [ادبا] خود را با اوضاع وفق خواهند داد، زبان عرب بر فرانسه پیشى مى‏گیرد...16

در نزدیكى سوربن جهت حمله به مجارستان
قهرمانى از اهالى برودها [سیاه‏پوستان] به آنان هشدار خواهد داد.
رهبر بیزانس، سالون از اسلاوینا،
آنان را به شریعت محمد[(ص)] در خواهد آورد.
همچنین نوسترآداموس در چنین مى‏سراید كه:
امپراتورى مقدس به آلمان خواهد آمد؛
پیروان اسماعیل جایگاه بى‏مانع خواهند یافت.
آدمهاى نادان همچنان خواستار كارمانى [شریعت كهنه] هستند. تمامى حمایت كنندگان [محمدص] سراسر گیتى را خواهند پوشاند.17

بنابراین، نوسترآداموس در اغلب سانتورى‏ها از جمله سانتورى 5 نسبت به فتح جهان به وسیله شریعت حضرت محمد(ص) به غرب و تمدن غربى هشدار مى‏دهد و به جهانیان اعلام مى‏كند كه روزى مسلمانان به رهبرى ایران و تمدن ایرانى بر جهان مسلط خواهند شد كه این بى‏شك در پیوند با گسترش و جهانى شدن انقلاب اسلامى ایران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

خدایا من در قلب کوچکم چیزی دارم که تو در عرش کبریاییت نداری. من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس smashcc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 48809
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



سايبري ها ديدار با رهبري مي خواهند جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی