لطفا صبر کنید

چهل درصد بارداری ها در آمریکا نامشروع است
 
مذهبی
وبلاگی کاملا مذهبی
 

جام نیوز- مجله تایم آمریکا در گزارش 5 آگوست (14 مرداد) خود به افزایش ناهنجاری های اجتماعی در آمریکا پرداخت.

تایم ضمن آمار تکان دهنده ای نوشت: «آمارهای جدید نشان می دهد که 40 درصد از حاملگی ها در آمریکا، از طریق نامشروع و خارج از رابطه زناشویی بوده است».
این مجله به مقایسه شرایط کشورهای اسلامی با غرب پرداخته و می نویسد: «قوانین اسلامی باعث شده است که بسیاری از مشکلات حاد اجتماعی که کشورهای غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند در منطقه خاورمیانه وجود نداشته باشد».
در ادامه این گزارش با بیان اینکه «در کشورهای اسلامی، کودکان کمتری در یتیم خانه ها نگهداری می شوند» آمده است: «آمار کودکان نامشروع، مادران تنها و بی همسر و سقط جنین در کشورهای اسلامی به مراتب کمتر از کشورهای غربی بوده است».
گفتنی است، جریان های ضد خانواده در غرب از قرن 19 شروع شده است و مارکس و انگلس از مهمترین چهره های این جریان هستند و اوج این جریان ها در قرن 20 بوده که معتقد بودند فرد در ملک دولت و نه خانواده است. خانواده در مقابل دولت قرار می گیرد؛ بنابراین باید خانواده نباشد و همه تحت پوشش دولت قرار بگیرند.
زن در غرب امروز، به جای اینکه الگویی برای فرزندان خود باشد و با حضور در خانواده به این کانون گرمی و آرامش بخشد، به مانکن تبلیغاتی سرمایه داران غربی تبدیل شده است و هر روز نیاز جدیدی را به وسیله مد، برای بشر تبلیغ می کند.
نظریات روشن فکران مادی غرب در مورد خانواده و جامعه، امروزه به یکی از بزرگترین معضلات آمریکا و اروپا تبدیل شده که متلاشی شدن بنیان خانواده و پیامدهای ناشی از آن، مهمترین این مشکلات می باشد.
در ادامه به گوشه ای از آمار و ارقام منتشر شده در این باره توجه فرمایید:
1- در انگلستان در هر سال، 500.000کودک نامشروع به دنیا می آید.
2- طبق گزارشی که از طرف اداره تحقیقات اجتماعی آمریکا انتشار یافته، تعداد نوزادان غیرقانونی نسبت به ده سال قبل47 درصد افزایش یافته است.
3- امروز در جهان 90.000.000 جوان زیر 20 سال از خانواده ها طرد شده و بدون خانه و کاشانه، حیران وسرگردان در خیابان ها زنندگی می کنند.
4- سالانه 27.000 کودک نامشروع در سوئد 7 میلیونی تحویل جامعه داده می شود.70 درصد دختران قبل از ازدواج به طور نا مشروع در این کشور باردار می شوند.
5- تحقیقات کالج سلطنتی مسائل مربوط به امور زایمان انگلیس نشان می دهدکه در طی 20 سال گذشته، میزان سقط جنین توسط دختران نوجوان 13 تا 19 ساله در انگلیس چهار برابر افزایش یافته است. روزنامه تایمز می نویسد: «بر اساس تحقیقات در سال گذشته، در انگلستان و ویلز 173.900 مورد سقط جنین به طور قانونی صورت گرفته است، که تقریباً 1.3 این رقم متعلق به دختران نوجوان زیر 20 سال بوده است».
این روزنامه افزود که در سال 1969 تعداد زنان 15 تا 19 ساله که سقط جنین کرده اند از 11.200 نفر تجاوز نمی کرد، این رقم تا سال 1988 به 37.000 نفر افزایش یافت.
6- میزان کورتاژهای یک ساله‏ ایالات متحده آمریکا بالغ بر 1.000.000فقره است، 50 درصد آن مربوط به دختران شوهر نکرده می باشد.
بر طبق محاسبه فوق در عرض 10 سال 1960-1970 ده میلیون کودک زنده به وسیله کورتاژ کشته شده اند.
7- در مدارس آمریکا سالانه 500.00 کورتاژ انجام می گیرد.
8- آمار نشان می دهد سالانه تنها در لندن 50.000 کورتاژ جنایی انجام می گیرد که 50 درصد آن مربوط به دوشیزگان و 40 درصد آن مربوط به داشتن روابط آزاد و نامشروع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

خدایا من در قلب کوچکم چیزی دارم که تو در عرش کبریاییت نداری. من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس smashcc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 290
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 296
بازدید ماه : 874
بازدید کل : 48938
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



سايبري ها ديدار با رهبري مي خواهند جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی